skitsnack. detta inlägget kan ni ignorera.


sitter hemma hos sarah. fann en bild då jag hade cuttat mitt finger med en brödkniv och allt var nice och jag hade lite långt hår.
 (förlåt sarah jag snokar faktiskt inte, utan hittade denna bilden, i en mapp som heter skit. heeehhee)

oline skrev i sin blogg om min ständiga rädsla för att att bli lämnad ensam. satt och funderade någon minut eller två om det var sant. det är nog det.
men ibland, vissa stunder, vill jag bli lämnad- dricka te och kaffe hela dagarna, ligga nedbäddad i min säng, ingen runt mig, kanske något enstaka samtal. bara gå ut för att förgifta mig några gånger per dag. imorgon mellan klockan tio i två och fem vill jag ha en sådan stund. sen vill jag ut och träffa mina vänner. ett par timmar ensam räcker gott och väl.
 nej bra på att skriva vill jag inte påstå att jag är, så jag lägger ner det nu! tjohopp tjohopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0