beslut


(sarah har tagit fotot, anna har redigerat lite)

har nästan längtat efter att bli sjuk, så att jag har en anledning att gosa ner mig i filtar, vila och kolla på alla filmer jag alltid velat se, men aldrig har sett. men det här är inte det jag önskade mig. jag har tråkigt och kan inte hålla mig vaken en hel film. känner mig som en gammal dam när jag får be mamma hålla mig under armbågen när jag ska gå någonstans för att annars viker sig benen plus att allt snurrar hela tiden (igår gick jag in i ett bord, hehe)
mår illa av antibiotikan som förövrigt heter ciorifloxacin Krka (uttala det rätt så får ni två pussar)

okej jag överdrev lite kanske, mormor och jag löser korsord och mamma bakar lussebullar. jag får en specialare: en kameralussebulle. fin.


Kommentarer
Postat av: sark

aaah, vovven! vad söt och inte tjock han såg ut att vara...

2009-12-06 @ 14:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0