jag är radioaktiv.

och inaktiv

ATT GÖRA:
hålla mig borta från cigaretter (statistik: 129 tuggumin, 0 cigg)
engelskarapport
psykologirapport
genetikrapport
filosofiprov
geografiprov
naturprov (jag vet jag är sämst)
formal letter (jag vet jag är sämst)
afrika arbete (jag vet jag är sämst)
köpa julklappar

(pff. och folk kallar mig oambitiös, lögner)

varför är jag inloggad på facebook? varför skriver jag här nu när jag har så sjukt mycket att göra? fy vad jag inte är pepp.
1
2
3
FITTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                                                                           (panik)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0