kommer du ihåg

galen metalkille..åh.adde stina markus (och jakob bakom stina...)

har suttit med feberyra mest hela dagen och
-kollat på foton
-löst korsord
-legat i soffan med värmekudde och tre filtar
-stickat strumpor
-gråtit för att jag inte kan sticka strumpor
-sålt min dansinstitutet-uppvisningsbiljett samt lånat ut björnen till olle i utbyte mot att hon kallar mig sugardaddy.
-gosat med mormor
-skrämt mamma och calle, då jag ringde calle och bad honom komma hem för att jag mådde piss (han hade ingen bil, så han kunde inte) en stund senare ringer mamma och calle hem och till mobil (mobilen på ljudlös...) och jag svarar inte.  calle kör i 150 ifrån stan efter att ha hämtat bilen, för att komma hem och se om jag levde (och sen så tvättade han också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0