åh himmel

idag har min bror lämnat stan, eller landet. om cirka 6 veckor, (42 dagar, 1007 timmar, 60480 minuter) kommer han hem. eller inte till mitt hem.  när han återvänder är jag det enda barnet kvar i huset. kommer nog sakna honom mer än vad jag vill erkänna. jag gillar nog inte förändringar, jag vill ha kvar det som finns. jag har fått nog! jag har tröttnat på att se saker försvinna och se nya saker stiga in i min värld.

kollade ut ur fönstret nyss. se vad jag fann, fin himmel. så här kommer anna med tråkiga oredigerade (!) bilder på träd.





BTW JAG SÅG DESIREENILSSON I STOCKHOLM!

Kommentarer
Postat av: Emmy

fina bilder ;)

2009-10-07 @ 14:55:58
URL: http://emmyblennborg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack! :)

2009-10-07 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0